انتخابات انجمن
چند تا عکس از انتخاب انجمن اولیا و مربیان مدرسمون که در تاریخ 13/7/94 برگزار شد رو براتون میذارم ممنون از تمام کسانی که لطف کردند و در این فعالیت مهم شرکت نمودند





+ نوشته شده در ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ ساعت توسط کارکنان دبستان شهید تقی پور
|



به وبلاگ دبستان شهید تقی پور خوش آمدید.