حضور کارشناسان برای بازدید از نمایشگاه جابر
معاونین اداره آقای احمدی و آقای حسنی به همراه کارشناس آموزش متوسطه آقای دژبان روز چهارشنبه از نمایشگاه دیدن کردند و با دانش آموزان در مورد طرح های خود صحبت کردند . امروز هم جناب آقای کلانتری کارشناس آموزش ابتدایی به دبستان تشریف آوردندو از آثار دانش آموزان بازدید کردند. تصاویری از این بازدید





























به وبلاگ دبستان شهید تقی پور خوش آمدید.